dimarts, 11 de juny del 2013

MENORCA ESTIU 2013


LA PRIMERA FIRA A MENORCA . ESTIU 2013 - CIUTADELLA

Un any més tornem a Menorca per quedar-nos tot l'estiu, estem molt contents de tornar a estar aquí !!!

Totes els fosquets ens trobareu a:

Dilluns: Ciutadella. Plaça Es Born
Dimarts: Es Migjorn Gran. Casc Antic
Dimecres: Alaior. Carrer Major
Dijous: Es Mercadal. Plaça Pere Camps

Espero retrobar-me amb tots vosaltres una vegada més! 
Per qualsevol cosa podeu contactar amb mi a través del meu e-mail: albaolivella@gmail.com

BON ESTIU!!  




1 comentari:

Ida ha dit...

Hola Alba,

estuve en el mercado de Es Mercadal a principios de agosto, donde compré unos pendientes tuyos y desde entonces no me los quito. Son preciosos y todos me están diciendo que son los pendientes más bonitos que han visto ^___^ Así que felicidades!! Por otra parte me han inspirado en mis propias creaciones. Hace un par de meses publiqué un post sobre tus joyas en mi blog (http://artessano.com/2013/08/16/artisans-of-menorca-alba-olivella/). Espero que no te importe que puse algunas fotos tuyas :)
Te deseo mucha suerte!!
Ida